Včeraj smo bili (del ekipe Franco Gomme) na dirki v mestu Solesino v bližini Padove. To tja je kar 320 km, a se je nakoncu vsem izplačalo.

slika039a

Kljub temu, da se nismo še regenerirali po Giru di Fruili, smo Ropre, Markun in moja malenkost ob 8ih zjutraj štaratali iz Medvod proti Solesinu. V bližini Benetk smo se ustavili pri našem šefu Marinu na kosilu, nato pobrali še eno tekmovalko, nato pa naredili še nekih 60-70km do Solesina.

Tam se je ob majhnem barčku zbralo precejšnje število kolesarjev - vseh skupaj nekje 330. Štart v 2 skupinah (kadeti,juniorji,seniorji, veterani, nato pa še gentlemani,supergentalemani in ženske). Opazil kar nekaj obrazov iz Gira - di Friuli seveda. Na štartu je vsak iskal svoj konček sence, saj je bila temperatura 35 st. Celzija. Takoj po štartu je števec pokazal 50+ km/h, a so se štirje kolesarji že oddaljevali od glavnine. In prednost je samo še naraščala. Na dirko sem prišel, da zvrtim noge, katere sem kar konkretno (in jih še danes) čutil. V ospredju so se trudili uloviti ubežnike, a brez posebnega uspeha, saj na vetru nihče ni želel dajati izmene. Na nekako polovice dirke se je glavina razbila na 3 dele, a je k sreči prišlo vse skupaj nazaj, saj sem se znašel v drugi grupi. Potem pa je sledilo nekaj hudih napadov, katere nisem mogel več mirno gledati in sem začel aktivno sodelovati. Ene 6im kolesarjem se nam je uspelo oddaljiti od glavnine, a po nekaj km smo bili zopet ujeti. A lovila nas ni kompletna grupa, temveč več skupinic posebej. Takrat je sledil še en hud napad in vse je razpadlo na prafaktorje. Čez nekaj časa se nas je nabralo nekih 8 kolesarjev, ki pa nismo bili preveč složni, in je občasno nastalo več skupinic. Tega je očitno imel dovolj David Bordon (3.generalno na Giru di F.) in se je valjal nekih 50m pred ostalimi. No ta Bordon je bil v bistvu gost našega šefa na  Giru in enkrat je progovor nanesel na Andreo Chiavattija - zmagovalca EP v kronometru, na katerem sem bil drugi. In je povedel, da on gre na "super benzino".. - to pa verjetno veste, kaj pomeni.. No, jst takim stvarem ne verjamem na slepo. Če bo Chivattati prišel v Avstrijo na svetovno prvenstvo, kjer so stroge doping kontrole, je pomoje čist, če ga pa ne bo, je pa vprašanje, kaj je na tem...

Ko smo ravno pri dopingu - en kolega je zadnjič pri Nacetu slišal, kako so se eni zgovarjali, da sem tud jest na dopingu... Sem mu rekel, naj drugič vpraša, kva jemljem, da bom vedel še jst.. Svašta..

So pa zanimivi rezultati trenutne ankete (80% od 25 jih namreč meni, da je doping prisoten tudi med rekreativci. No, pomojem ga v SLO ni, pa čeprav sem zadnjič zasledil na forumu Bicikel.com, da se da letna doza z EPOtom dobiti za 200EUR - to je pomoje čista traparija oz. izmišljotina - te stvari so pomoje nekajkrat dražje in za rekreativca z normalno službo nedosegljive. Hmm, če pa zmaguje na dirkah, pa lahko tiste nagradne čeke z vednostjo 0€  vnovči in si kupi doping...hehe..Wink.

No nazaj k včerajšnji dirki -  Tisti Bardoni se nekje 10km pred ciljem valja 50m pred grupo - ma si rečem, grem do njega, pa bova skupaj šla naprej. Pridem do njega, mu dam smeno on pa nič - ni mogel in mi reče, naj grem. In sem šel. Potem sem se pa jaz valjal 50m pred grupo, a sem počasi pridobival - m za m... Pridemo v neko vas, kjer sem vedel, da se začne zaključni klanec - videl sem tudi kako je motorist zavil desno v klanec - z veliko hitrostjo zapeljem v desno, potem pa zagledam, da se tista cesta razcepi na 2 cesti- in spodnja je bil prava, a nanjo nisem mogel več zaviti in sem zavil na zgornjo, potem pa čez kakih 10m zapeljal čez jarek nazaj na pravo cesto. Kako sem to izvedel, mi še dons ni jasno.Surprised
Potem se je začel masaker - to da mi je že 10km nazaj zmanjkalo vode, še nisem povedal, pa da nisem imel časa pojesti nobenega od 2eh gelov, tudi ne.. Klanec ni bil preveč strm, zato sem pustil kar na veliki šajbi in pritiskal ko nor. Sem rekel, da ne pogledam nazaj, pa naj se zgodi kar hoče. Šef Marino se je drl zadaj na vespi ko trapast - "come on Mitja, come on"... 4km klanca se je vleklo kot ponedeljek - vse belo sem že videl, ko je 400m pred koncem mimo mene priletel en fotr. Skušal sem ga prijeti, a ni šlo - vdal sem se in vrgel na malo šajbo. Vmes je šef sporočil, da je on itak druga grupa in naj samo zdržim do cilja. In sem nekako zdržal - in prišel v cilj kot drugi in prvi v kategoriji.

Sem pa rabil celih 15min, da sem prišel k sebi in potem spil v pol ure sigurno 2L tekočine...
Uspešna sta bila tudi MArkun in Ropret - MArkun je bil drugi, kajti grupe Kadeti in Juniorji sta bili združeni, drugače bi pa zmagal. Ropretu pa je tudi zmanjkalo čisto malo do zmage - v šprintu je bil 2gi. Smo pa vsi 3je dobili pršute, tko da se je pot resnično splačala...

Pa še ekipno smo zmagali in s tem zaslužili še večerjo na račun našega šefa...

Zdej pa morm nehat - me čaka masaža...