Ne pridem in ne pridem do časa, da bi dokonca spesnil tale report.

Spodaj je to, kar sem dosedaj uspel napisat... ostalo danes zvečer po pivu :)

----

No pa poglejmo ce bo slo.Tole namrec pisem na telefon v Trecesimu blizu Udin,kjer cakam,da bo ura 16.15 ko imam koncno nastavitev krono kolesa.Sicer je geometrija ista kot lanski model,a sedezna opora je drugacna.No potem porocam o morebitnlih spremembah.

Sedaj pa k Franji-kaKsno stvar bom ziher pozabil,saj je od maratona ze nekaj dni,a prej res ni slo.

Zjutraj sem ze precej zgodaj vstal,saj sem cakal kaksno bo vreme,da vidim katere stvari vzet s seboj.

Kmalu po 6.uri je sledil "zajtrk". In sicer tak,kot sem ga vcasih jedel pred dirko-polnozrnati spageti z mesno omakco. Zdej vecinoma vozim po Italiji,in razni makaroni odpadejo.Pa tudi navelicas se jih malo,kot tudi raznih kruhkov in marmelad v ita. hotelih.

V BTC sem prisel dokaj pozno,in takoj me napadejo iz RTV Slovenije in snemajo kako pumpam svoje Schwalbe tabularje-potem pa 5ra blekne,da sm lansk let zmagu in ze sm dajal izjavo kak je recept za zmago. Ne vem,a je blo to kje objavljeno-nism vidu. Pred startom gremo z Stancarji (ne Štrancarji) se na en kofe,nato pa takoj na start. Letos so koncno vpeljali na Franji startne bokse-v prvem so bili Anglcki in gostje,v drugem prvih 100 iz lanske Franje,potem pa vsi ostali.

Tole zgoraj sem uspel spesnit včeraj, danes pa probejmo tole dokončat. Preden grem z reportom naprej, še rezultati nastavitev krono bicikla – v 0 sem nastavil pozicijo, tko da ni bilo treba ničesar premikati, le  ročke spredaj bi morale iti za 1 cm naprej. Sem pa potem imel še kontrolo za cestno kolo – tam pa bi moral iti sedež še za par mm nazaj, a zaradi integrirane štange to ne gre. A tisti mm gor dol ni take panike.

No, nazaj k Franji – tole moram hitro dokončat, da potem pred temo naredim še en trening.

Štart je bil točno ob 9ih, potem pa smo se vozili malo po mestu in nato naprej proti Brezovici, kjer je bil letos štartalo zares (prejšnja leta šele na Vrhniki).

Takoj je letelo 50 ali pa še kak km več na uro. Po nekaj kilometrih sta se pred menoj zapletla 2 modela in takoj sta obe kolesi s kolesarjema letela po zraku. Komaj sem pravočasno ustavil in takoj “skočil” na pločnik, da se zadaj ne bi zgrnili name. Zgubil sem kar nekaj mest, a sem bil prepričan, da se bom, če ne prej – na vrhniškem klancu, prebil naprej. Zato tudi nisem tvegal z prerivanjem v spredje in prej kakšnega spustil mimo, kot pa prehitel.

To bi me lahko drago stalo, saj se je na vrhniškem kar velika skupina oddaljila od glavnine in na vrhu sem moral kar prevzeti pobudo, da se jih je potem ujelo na koncu Logatca.

Vmes med vzponom na vrhniški klanec sem videl še en neprijeten prizor – negibnega kolesarja na sredi klanca. Kako je padel na klancu mi ni čisto jasno, a takrat je bil čisto negiben s spodvito ramo. Po tem dogodku na srečo nisem videl nobenega padca več – spredaj se je vozilo kar pametno. Sem pa slišal, da je bilo padcev kar precej, enih tudi precej hudih.

Do padca res prav hitro lahko pride – malce nepozornosti, utrujenosti na koncu in že si lahko na tleh. A vendar se je verjetno toliko padcev zgodilo, ker kolesarji nekako niso vajeni vožnje v skupini. Ko gredo na kolo, gredo sami, ali pa gredo 2-3. Tam do teh situacij skoraj ne pride.

Potem pa takoj na maraton – in to na tako masivko kot je Franja. Pa še malo zagnanosti in trme, da ne zabremzaš ko je treba in smo tam. Dobr pustmo to.

Kot rečeno – spredaj se je kar pametno vozilo in do Cerknega ni bilo omembe vrednih dogodkov. Tempo je bil sicer kar visok, a večkrat so me prekleto noge zasrbele, da bi kaj poskušal. A nisem, drugi pa tudi ne in tako smo pribrcali do Cerknega in naprej proti Kladju. Počutil sem se kar v redu – bolje kot lansko leto. Po kakšnih 500m klanca je mimo prišel Tekavec in še pomislil nisem, da bi se mu nalepil na kolo (oz. vsaj poskušal). Ostal sem na svojem položaju – za ostalimi favoriti – vsaj po mojem prepričanju. Do Ljubljane je iz Kladja še kar nekaj km – ni hudič,

Morm nehat – morm it na trening, če hočem do teme pridet nazaj.. najdaljevanje potem…

Tole morm še vključit (objava na bicikel.com)

Še dobro, da je ta krožno križišče narejeno - drugače letos ne bi imel o čem govort. :mrgreen:

Sam sem si krožišče 2x ogledal pred maratonom (sobota zvečer, ko smo šli na večerjo in soboto ko sem šel na štart - enkrat celo z avtom odpeljal cel krog okoli njega :mrgreen:

In tudi ugotovil, da je po levi boljša varianta (sploh ne vem kolkrat sem se v Italiji nasral, ko sem bežal in na krožnem šel po desni, grupa pa po levi in so me potem kmalu ujeli - ene 3x zihr).

A ko smo z drugo grupo na maratonu prišli do tega krožišča - (sam sem v tem trenutku bežal in sem videl že vse rdeče), po levi praktično ni bilo mogoče iti - trak in redar čez cesto.

To me je zgleda tko iz tira vrglo, da sem na krožišču zavil en izvoz prej - in z mano še 2 modela. :D
Onedva sta se obrnila, jst pa naprej do glavne ceste in potem do cilja.

Tko da bom drugo leto verjetno prosil Tekavca, če mi posodi svojo nagrado - GPS, da bom vedel kje točno zaviti. :roll: